Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Monday, June 13, 2011

Akhirnya, rajin jugak meng-updatekan diri setelah sekian lama :)

Assalamualaikum :)

Hi readers!
Weyh, korang semua. Ana banyak rindulah sama kalian. Penangan kerja betul betul buat rase saya jadi malas nak update blog. Ditambah dengan bizi sempena majlis perkahwinan kakak. Alhamdulillah, semua nya berjalan dengan lancar walaupun sedikit kelam kabut.(maklumlah anak sulung yang kahwin). Hehe!

InsyaAllah, gambar majlis perkahwinan kakak saya akan saya update later. Tu pon kalau ade orang nak tengok lah kan. Haha! Sebenarnya, mood saya hari ni adalah sangat seronok sebab esok saya akan dapat jumpe dengan semua kawan-kawan sekelas saya (DPM-Diploma Pengurusan Perniagaan). Esok adalah hari untuk kami meraptaikan diri sebelum tiba hari yang sebenar benarnya iaitu hari rabu (15.06.11). OMG, saya sangat rindukan mereka. Semoga persahabatan yang ade ini akan kekal selama-lamanya. Ammiiin  :)

Kawan kawan, doakan majlis konvo kami berjalan dengan lancar ok :) 

p/s : Shida, sila jangan seronok sangat ok :)

Mood : berkobar-kobar. Rindu sangat dekat korang. Let begin our new memories :)

love,
cdaz :)

0 senyuman menawan:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment