Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Monday, January 10, 2011

Sakit kaki kuh :(

Assalamualaikum si gojes gojes sekalian. :)


Haish!!! Lama betul tak update blog. T_T. Hari ni ingat nak upload gambar "dolan-dolan golek mangan" dengan kawan kawan. So dengan sukacitanya saya pergi ke Cyber Cafe (cc) untuk on9 disebabkan LAPPY kesayangan saya demam n masuk sepital. Alih alih sampai je cc kabel handphone macam !@#$%^&* tak boleh berfungsi pulak. Sabar cda!!! Sabar. Kesian kawan kawan kuh yg tak sabar nak tengok gambar dari kamera SE saya. Hehe. Takpe gurlz, I promise if my lappy da sihat weekend ni, I akan terus upload untuk u alls hokey??? Jgn mara mara ye darl. Luv U all so muchi muchi la. :)

Selesai satu perkara,tapi ni ade satu perkara yg tak selesai selesai lagi iaitu kaki kuh sakiiiitttt!!!!!!!!!!!!! Terseliuh pulak bila balik dari jumpa member member terchenta arituh. Sabar jela. Sabar lagi. Asik sabar je??? (Sabar tu kan separuh dari iman. Lupe ek???) Hokey hokeyy saya sabar dan terus bersabar. T_T. Saban malam mengerang bila nak tdo. Sakitnya, Tuhan saja yang tahu. Haisshhh!! Ingat malam ni nak pergi urut la, hope ok seperti sedia kala. InsyaAllah.

Mood : sakit woooo!!!

p/s : Reda dengan ujian dari-Nya.Doakan saya... :)

love,
cdaz :)

0 senyuman menawan:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment