Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Tuesday, January 18, 2011

Tahniah Cik Nisa :)

Assalamualaikum readers yg dikasihi lagi disayangi. :)


Pada pukul 8.30 a.m bersamaan 18/01/2011 tetiba saya dikejutkan dengan deringan mesej (deringan ke???) yg amat memeranjatkan tidur. Terdetik jugak hati, sapalah yg mesej pepagi buta nih. (sambil gosok2 mata >_< ). Sekali tengok my BFF si Cik Nisa anak pak Halim. Ngeee~~~

Mesej 2 tertera : 

Salam, babe, ak dpt bby girl!!  Wah wah wah ak suka gle. Alhamdulillah doa termakbul.
(pelik+seronok bila saya bace mesej nih)

Cara dia bg mesej tu umpama dia pulak yg dapat baby gurl, tapi saya tahu ayat yg beliau maksudkan tu adalah umi kesayangan beliau. Saya tumpang happy dan terus bangun dari lena. 

Saya cepat cepat balas mesej beliau dan ucapkan tahniah kepada beliau and family. Yang uniknya adik beradik Cik Nisa ni, selepas kelahiran beliau, family dia asik memperolehi anak lelaki je sampaikan ayah Cik Nisa begitu yakin yang the latest baby ni pun mesti dapat baby boy sampaikan dah siap beli baju for baby boy. (dengan keyakinan yg tinggi). Sometimes yakin itu perlu hokeyyyy!!!

Tapi, sebagai manusia, kita hanya mampu merancang, Allah S.W.T yg tentukan. Akhirnya keluarga En. Halim berjaya pecah tradisi setelah sekian lama menanti dengan menimang cahaya mata perempuan. Sejuta tahniah untuk kalian sekeluarga, saya tumpang Happy sesangat. Sorri tak dapat ziarah, kalau ada masa InsyaAllah saya lawat k sygs!!

Ni nak kongsi gambar baby gurls tersebut 



Comel tak baby ni??? Hope bby ni jgn nakal macam kakak dia yer. Hehehe. 
Welcome to our world. So shweet. :)

Cdt 2 Cik Nisa sebab kongsi gambar si chumels ini.

p/s : Giliran kau biler Cik Nisa oiii!!! :)

Love,
cdaz :)

1 senyuman menawan:

Ni ca said...

ehe..nice entry,.. popular i nyah! ;p
yaloh, lama kut ngidam adik pmpuan.!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment