Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Tuesday, March 8, 2011

Kesayangan Yang Rosak

Assalamualaikum.


Tak tau la hati ni nak kate ape. Marah ke??? sedih ke??? Actually handphone kesayangan saya rosak. Walaupun handphone tu tak gempak mana, tapi saya teramatlah syg, sebab beli guna duit sendiri. Kawan2 selalu cakap handphone saya macam kamera digital sebab gambar dier memang clear bila snap gambar walaupun kapasitinya 3.2MP je. Ntahla, sedih xtau nak kata apa. So kepada kawan2 yang contact saya tak dapat dapat, silalah dail nombor saya yg lagi satu ye. Harap maklum. :(


love, 
cdaz :)

1 senyuman menawan:

Ni ca said...

patut ah ak msg ta dpt

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment