Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Thursday, December 16, 2010

Baju Pengantin Mak Andam

Assalamualaikum readers :)


Mood arini tersangat la bosan. Haish!! Cda wake up!! Jangan malas malas. Banyak da masa terbuang dengan tidur dan bce novel je. Bler la nak keje ni??? (bosan tahap gaban da kut).
Bila duduk rumah, novel tak payah cakap lah khatamnya tu. Entri kali ni pun nak kongsi tentang novel yang menarik dibaca ni bertajuk :

BAJU PENGANTIN MAK ANDAM




Novel karangan Areila Sahimi ni sgt sesuai untuk sesiapa yg suka dengan antonasi jiwang yg ringan sahaja. Jalan ceritanya simple dan sempoi habis bahasa yg dia guna. Kat sini nak selit cikit madah yg hero (Zain) dan heroin (Aleeya) dia guna:

APA KATA HERO?

"Biarpun dia serabut, dia kusut, dia jiwa kacau, dia suka teh tarik mamak sekalipun, pada aku dia tetap teristimewa." ~Zain~

APA KATA HEROIN?

"Zain, sekeras-keras aku, rock-rock kapak aku, seselamba mana pun aku Zain, aku masih seorang perempuan. Yang tahu rasa malu bila tiba part nak luahkan isi hati." ~Aleeya~



Hehe. Sweet tak mereka? Nak tahu lebih lanjut boleh la dapatkan di MPH(Sebab saya pon beli kat MPH. Hehe!). Hokey la, nak hout. Nak tengok tv pulak.

p/s : pomot MPH la pulak. (Nisa, discount lai!)

klik sini >> untuk baca secara on9.

love,
cdaz :) 

0 senyuman menawan:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment