Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Wednesday, April 13, 2011

Al-Fatihah to Family Akmal

 Assalamualaikum :)

Hi readers!
Hari ini dapat berita sedih dari kawan sekelas (Ilmi) tentang ibu kepada rakan sekelas kami semasa di Diploma (Amal) telah meninggal dunia pd pukul 8.30 pagi (kalau tak silap lah). Sebelum ni pon Amal pernah bagitahu jugak yang mak die sakit dan tenat. Tapi ini lah yang dinamakan ketentuan. Kita sebagai manusia hanya  mampu merancang, hanya Allah yg menentukan. Kadang kadang dalam kehidupan ni ada rase takut dan gerun jugak, mana la tahu esok lusa giliran kita pulak kan??? Yela, amalan pon sekangkang kera, terasa terlalu rendah di sisi-Nya :(

Di kesempatan ini jugak, saya mohon kepada sesiapa sahaja yang mengenali saya sama ada baru kenal @ telah lama berkenalan, maafkan lah saya dari segenap dimensi, dari hujung rambut hingga hujung kaki :)

Walaupun belum raya untuk bermaaf-maafan, tapi tak salahkan kita lakukan sedemikian??? kerana memaafkan tu adalah sebaik baik perbuatan =) Kadang kadang kita alpa tanpa kita sedar orang sekeliling kita terasa dengan sikap kita sepanjang hidup kita.(peringatan untuk diri sendiri jugak). Oh Allah, I need Your forgiveness :)



p/s : Kadang kadang kesedaran memang boleh mematangkan kita. Nak amalkan sebelum tidur sentiasa maafkan orang lain. :)

love,
cdaz :)

0 senyuman menawan:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment