Powered By Blogger
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Do not be hasitate to follow me and feel free to drop your comment. Thank You! Please come again :)

Saturday, April 16, 2011

R2 Tersingkir ML Minggu Ke-3

Assalamualaikum :)


Hi readers!
Semalam dalam Maharaja Lawak, kumpulan R2 tersingkir. Tak puas hati jugak bile dorang ni keluar sebab bagi saya mereka ni berada dalam kategori yang berbakat jugak la. Tapi maybe tak de rezeki dorang malam tadi. Nak tak nak accept jela keputusan yg memang 50% undian dari penonton dan 50% dari juri tuh. Memang tak dinafikan persembahan dorang agak hambar malam tadi, tapi rasenya mereka masih patut boleh diberi peluang. Pelik kenapa Amir tak keluar sedangkan undian die paling rendah malam tu kott. Rezeki die la tuh kan.

Ok! Lupakan pasal tuh. Sekarang saya nak puji persembahan Jozan, Nabil, Sepah dan Jambu. Memang SUPERB! gilosss lah. Sekarang nih saya dah berjinak jinak nak suka kumpulan Jambu sebab presentation dorang atas pentas memang sangat konsisten every week.(jadi calon kegemaran mamat khalid pulak). Wah, mak suke nok! Memang penat gelak gelak tengok lawak dorang. Memang terbaik dari ladang la. Haha!
  
Hooreeyy! Hari ni jugak saya ada perasaan gembira, suka, sedih, bengang. All in one. Complete hokeyyy! Tapi biarlah saya sorang je yang tahu. Kang cerita kang tak lalu pulak korang nak baca kan. Ok la korang, saya mahu challo dulu. Mau mandi lah. Take care :)

love,
cdaz :)

0 senyuman menawan:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
Post a Comment